بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


از همه هوچیگری خسته نشده اید!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-02/34964570085644490120.jpg

 

آندو آیا خطایی مرتکب شده بود و یا حرکت زننده ای از وی سر زده بود که نه داور بازی و ناظر داوری آنرا ندیده بودند و گزارشی هم به کمیته انضباطی ندادند!؟
آقای خوش نظر ومجموعه باشگاه سایپا در چنین مواقعی فقط می خواهد جو را به سود تیمشان و بر علیه استقلالی ها کنند و با مظلوم نمایی در صورت کسب نتیجه نامطلوب انتهای دیدار خودشان را توجیه کنند و اگر هم بازی برده باشند بتوانند با بزرگ نمایی توجه اهالی فوتبال را حداقل برای چند روزی متوجه خود کنند!
ایشان از محرومیت بی دلیل سرمربیشان صحبت کرده اند،اما هیچ اشاره ای به محرومیت بی دلیل امیر قلعه نویی بعد از بازی استقلال با ذوب آهن نمی کنند!ایشان در مورد گفتگوی استقلالی ها با سجاد شهباززاده بابتاستفاده از وی به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا کرده اند،و عنوان کرده اند که استقلای ها چرا تازه یادشان افتاده برای بازیهای آسیایی خود بازیکن کمکی بگیرند!؟یکی نیست به آقایان حالی کند که عزیز دل برادر،اولا استقلالی ها کف دستشان را بو نکرده بودند که بدانند چند بازیکن تیمشان وسط فصل فیلشان یاد هندوستان می کند و از تیم جدا میشوند!دوما اگر با بازیکنانی که قصد جذب کردنشان را داشتند میان فصل پیشنهاد می دادند،آیا همین تیم سایپا قبول میکرد که بازیکنش را در نیم فصل دوم کلا در اختیار نداشته باشد!
استقلالی ها اگر خوب دقت کرده باشید بازیکنانی را برای استفاده به عنوان یار کمکی انتخاب کرده اند که تیمشان دغدغه قهرمانی و یا سقوط به لیگ پایین تر را نسبت به دیگر تیمهای لیگ برتری کمتر دارند!
از تمام این حرفها بگذریم آیا مجموعه سایپا مگر در کورس قهرمانی می باشد و یا فکر میکند می تواند حتی سهمیه آسیایی کسب کند که استقلالی ها را به نوعی متهم به هوایی کردن مهاجم خود می کنند؟!
در آخر هم باید متذکر شویم که سایپا در بازی دور رفت مقابل جنازه استقلال که بیش از 50% از بازیکنان اصلی و تاثیر گذارش را همراه نداشت در کرج یک بر صفر شکست خورده!پس کمی بی انصافیست این همه هجمه و هوچیگری برای کسب 3 امتیاز ناقابل!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,لیگ سیزدهم,سایپا,لیگ قهرمانان آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com